Vrste događaja

Svaki događaj je priča za sebe i naš zadatak je da je ispričamo na način da će posjetioci otići sa događaja sa osjećajem da su prisustvovali nečemu stvarno posebnom.

Ne prepuštajte ništa slučaju, angažujte kreativni Priredba tim

Promotivni događaji

Promotivni događaji su prilika za promociju proizvoda, usluge ili kompanije. Bilo da se radi o promotivnoj BTL aktivnosti, guerrilla aktivaciji ili svečanom događaju organizovanom za određenu ciljnu skupinu cilj je uvijek isti a to je da uz nezaboravno iskustvo, inovativno i zanimljivo predstavimo predmet promocije.

PR događaji

PR događaj je vaša prilika da predstavite svoju kompaniju, klijenta, proizvode ili usluge široj javnosti. Jasno definiranje ciljeva, pozivanje predstavnika medija, atraktivna lokacija uz pravovremeno odabran termin održavanja su garant događaja koji će polučiti tražene rezultate.

Konferencijski događaji

Konferencije su obično mnogo složeniji događaj s više predavača i sesija raspoređenih u više prostora unutar jednog ili više prostora održavanja. S ciljem poticanja na razgovore i pružanja ljudima platformi na kojoj mogu dijeliti svoju stručnost, Konferencije obično započinju glavnim predavanjem prije prelaska na intervjue, okrugle stolove i panel diskusije. Priprema za doček stotina ili čak hiljada delegata može izgledati zastrašujuća ali odgovoran i profesionalna tim uz podršku tehnologije može biti odlična podrška prilikom pripreme, organizacije i realizacije vašeg događaja.

Korporativni događaji

Korporativni događaji su vrsta privatnih događaja koje korporacije ili kompanije održavaju za svoje osoblje, klijente ili dioničare. Ovi događaji mogu biti za veliku publiku, poput konvencija i konferencija, ili manjih događaja poput team buildinga, prazničnih zabava ili čak privatnih koncerata.

VIP događaji

VIP događaj je prilika za povezivanje s ključnim kupcima, partnerima i drugim osobama važnim za funkcioniranje kompanije. VIP događaji pomažu u održavanju i jačanju dugoročnih veza i mogu poslužiti kao instrumentalni događaji za ubrzanje prodaje. VIP događajima se prisustvuje samo uz pozivnicu ili zahtijevaju odobrenje od strane domaćina za prisustvo na događaju. Na ovaj način imamo garanciju da su prave osobe na pravom mjestu.

Izložbe i sajmovi

Veliki događaji specifični za industriju u kojima kompanije iznajmljuju prostor u širem prostoru događanja radi promocije svojih proizvoda ili usluga potencijalnim kupcima. U nekim slučajevima kompanija može biti organizator ili domaćin izložbe ili sajma. Učestalije je da se kompanije predstavljaju kao izlagači. Kao takve, kompanije iskazuju potrebu za dizajn i produkciju promotivnih materijala, organizaciju motiviranog i efikasnog tima za predstavljanje, dizajn i produkciju atraktivnog izložbenog štanda koji funkcioniraju kao jedinstvena metoda privlačenja posjetilaca na njihov izložbeni prostor.

Destination Management

Destination Management je kombinacija usluga, resursa i stručnosti specijalizirana za događaje, aktivnosti i izlete vezane za neku specifičnu lokaciju. Te usluge mogu uključivati ​​prijevoz, svečane večere, aktivnosti planiranja i izleta, restorane, mjesta održavanja konferencija, lokalne zakone, hotelski smještaj, sastanke i logistiku. Prilikom organizacije ovakve vrste događaja esencijalno je poznavanje lokalnih zakona, ekoloških propisa i dozvola, što pomaže da se događaji i aktivnosti neometano realizuju.